Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Προσωποποιημένοι πίνακες με όνομα παιδιού

Μπήκε ο Σεπτέμβρης, γυρίσαμε από τις διακοπές μας και σιγά σιγά μαζευόμαστε και πάει κάθε "κατεργάρης" στον πάγκο του! Έστω κι αυτές οι 15 μέρες στο εξοχικό μού φάνηκαν αιώνας και μου έλειψε αφάνταστα η καθημερινή ενασχόληση με κάτι δημιουργικό! Αν μπορούσα να κουβαλήσω μαζί μου όλα τα σύνεργα και τα υλικά θα το έκανα ευχαρίστως, αλλά αυτό δε θα ήταν διακοπές! Άλλωστε ένας "καλλιτέχνης" (αυτός είμαι εγώ; χαχαχα) δεν ξεκουράζεται ποτέ ή αν το επιχειρήσει όλο και κάποια ιδέα θα τριβελίζει το μυαλό του! 


Πριν μερικούς μήνες λοιπόν άρχισα να φλερτάρω με την ιδέα της κατασκευής προσωποποιημένων πινάκων για παιδιά. Πίνακες δηλαδή με το όνομα του παιδιού κατάλληλοι για διακόσμηση βάπτισης, γενεθλίων, ονομαστικής εορτής, παιδικού πάρτυ και οι οποίοι μετά μπορούν να διακοσμήσουν το παιδικό δωμάτιο αλλά και να ξαναχρησιμοποιηθούν! 

Με τη ζωγραφική ανέκαθεν τα πήγαινα καλά αν και αυτοδίδακτη (δεν παρακολούθησα ποτέ μαθήματα πέρα από το δημοτικό σχολείο). Πιάνει δηλαδή το χέρι μου! Είδα μερικά σχέδια σε κάποια site και blog και είπα γιατί όχι; Και τότε έπεσα τυχαία πάνω σ' αυτό το blog και λάτρεψα την ιδέα με χρωματιστά χαρτόνια! Ούτε μπογιές, ούτε λέρωμα! Κι έτσι επιχείρησα να φτιάξω τον πρώτο μου πίνακα με το όνομά μου και θέμα που φέτος παίζει πολύ: πουλάκι με σπίτι πουλιών! Επειδή όμως δεν ήξερα ούτε πώς θα βγει ούτε τις διαστάσεις των εικονιζόμενων αντικειμένων, πρώτα το σχεδίασα στον υπολογιστή! Πώς σας φαίνεται; Το λάτρεψα! 


Προσωποποιημένος πίνακας "Πουλάκι με σπίτι πουλιών" με το όνομα του παιδιού κατάλληλος για διακόσμηση βάπτισης, γενεθλίων, ονομαστικής εορτής, παιδικού πάρτυ! Τελάρο (23 Χ 30 εκ) ντυμένο με χαρτόνια κάνσον και διακοσμημένο με κόλλα γκλίτερ, υφασμάτινες κορδέλες και κορδόνια, πεταλούδα από τσόχα και υφασμάτινο λουλούδι.



Επειδή το συγκεκριμένο θέμα μου άρεσε πολύ έφτιαξα και ίδιο προσκλητήριο (που γίνεται και μπομπονιέρα με προσθήκη κουφέτων) και διακοσμητικό για λαμπάδα βάπτισης που μετά χρησιμοποιείται ως κρεμάστρα για κοκαλάκια (δες εδώ περισσότερα)!


Πριν μερικές μέρες βαφτίστηκε μια ανιψούλα μου και έφτιαξα έναν πίνακα με το όνομα της, ο οποίος αποτέλεσε μέρος της διακόσμησης της εκκλησίας! Το θέμα της βάπτισης ήταν οι πεταλούδες σε αποχρώσεις του φούξια και του ροζ! Εύχομαι να είναι γερή και τυχερή στη ζωή της!


Προσωποποιημένος πίνακας "Πεταλούδες" με το όνομα του παιδιού κατάλληλος για διακόσμηση βάπτισης, γενεθλίων, ονομαστικής εορτής, παιδικού πάρτυ! Τελάρο (30 Χ 30 εκ) ντυμένο με χαρτόνια κάνσον και διακοσμημένο με κόλλα γκλίτερ, υφασμάτινες κορδέλες και κορδόνια, λουλούδι από τσόχα και υφασμάτινη πεταλούδα.












Παλιότερα είχα φτιάξει και προσκλητήρια πεταλούδα σε παρόμοιες αποχρώσεις (περισσότερα εδώ)!



Το προσκλητήριο της βάπτισης σε αποχρώσεις του φούξια και του ροζ (δεν το έφτιαξα εγώ)!





Και οι φωτογραφίες από τη βάπτιση της μικρής Ουρανίας! 











(Συγχωρέστε με για την όχι τόσο καλή ανάλυση των φωτογραφιών από τη βάπτιση, αλλά τραβήχτηκαν με το κινητό μου! Επίσης προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν επιμελήθηκα εγώ το στολισμό της βάπτισης, μόνο τον πίνακα έφτιαξα! Απλώς παραθέτω τις φωτογραφίες του στολισμού!)

Και το καλύτερο σάς το άφησα για το τέλος! Επειδή θέλω να έχω περισσότερα δείγματα από πίνακες με ονόματα, μέχρι τις 30/9 θα υπάρχει έκπτωση 30% σε κάθε πίνακα. Είτε ετοιμάζεστε για βάπτιση, γενέθλια, γιορτή, παιδικό πάρτυ ή είστε καλεσμένος σε κάτι από όλα αυτά, δεν υπάρχει καλύτερο δώρο από έναν προσωποποιημένο πίνακα στις αποχρώσεις και τις διαστάσεις που επιθυμείτε! Για τιμές παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο δεξί μενού του blog μου ή στείλτε μου προσωπικό μήνυμα στη σελίδα μου στο facebook (εδώ). 

Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο! 

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...