Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Πάρτυ γενεθλίων με θέμα το παπάκι


Σήμερα έχω την τιμή και τη χαρά να φιλοξενώ στο μπλογκοσπιτάκι μου μια συμφοιτήτρια και αγαπημένη φίλη την Εύη που τα τελευταία σχεδόν 2 χρόνια ασχολείται ερασιτεχνικά με την κατασκευή cookies, cupcakes και πολλών άλλων λιχουδιών! 



Τα περισσότερα από αυτά τα έχει φτιάξει για τις βαπτίσεις, τα πάρτυ γενεθλίων και τις ονομαστικές γιορτές των 2 μικρών παιδιών της ή για να τα χαρίσει σε φίλες ως δώρα γέννησης, βάπτισης, γενεθλίων και γιορτών! 


Επέλεξα να σας παρουσιάσω σήμερα τις δημιουργίες που έκανε με αφορμή τα δεύτερα γενέθλια του μικρού της γιου και είχαν ως θέμα το παπάκι! Είναι όλα φτιαγμένα από την ίδια από τις προσκλήσεις μέχρι την τούρτα και από τις γλυκές και αλμυρές λιχουδιές μέχρι τα ευχαριστήρια δώρα των μικρών καλεσμένων!

Χειροποίητες προσκλήσεις για το πάρτυ γενεθλίων

Λαχταριστό cupcake με επικάλυψη ζαχαρόπαστας και στολισμένο με στοιχεία από ζαχαρόπαστα 
Λαχταριστά cupcakes με επικάλυψη ζαχαρόπαστας και στολισμένα με στοιχεία από ζαχαρόπαστα 
Η τούρτα γενεθλίων με επικάλυψη γλάσου σοκολάτας και διακοσμημένη με στοιχεία από ζαχαρόπαστα και περιμετρικά με πουράκια πραλίνας
Η τούρτα γενεθλίων με επικάλυψη γλάσου σοκολάτας και διακοσμημένη από ζαχαρόπαστα και περιμετρικά με πουράκια πραλίνας 
Γλειφιτζούρια με επικάλυψη σοκολάτας και χρωματιστή κρυσταλλική ζάχαρη
Cakepops
Τρουφάκια με επικάλυψη σοκολάτας και χρωματιστή τρούφα
Δροσερές μίνι πουτίγκες
Cupcakes με επικάλυψη βουτυρόκρεμας
Σπιτικά popcorn
Cookies με επικάλυψη ζαχαρόπαστας
Αλμυρά cookies με επικάλυψη από τριμμένο κεφαλοτύρι










Τα ευχαριστήρια δωράκια των λιλιπούτειων καλεσμένων μίνι σοκολάτες με χειροποίητο περιτύλιγμα και διακόσμηση
Τα ευχαριστήρια δωράκια των λιλιπούτειων καλεσμένων μίνι σοκολάτες με χειροποίητο περιτύλιγμα και διακόσμηση
Τα ευχαριστήρια δωράκια των λιλιπούτειων καλεσμένων μίνι σοκολάτες με χειροποίητο περιτύλιγμα και διακόσμηση

Αν θέλετε να δείτε περισσότερα από αυτά που κατά καιρούς φτιάχνει η Εύη μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα της στο facebook κάνοντας κλικ εδώ! Κλείνοντας θα ήθελα να την ευχαριστήσω που μου έδωσε την άδεια να δημοσιεύσω τις φωτογραφίες του πάρτυ! 

Μουσική επένδυση της σημερινής ανάρτησης τι άλλο φυσικά εκτός από τα "Παπάκια στη σειρά" από τα Ζουζούνια! Καλή διασκέδαση!


Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο link party #2 του "Eleanna's diary"! 

20 σχόλια:

  1. Αγαπώ τα παπάκια και το θέμα αυτό μου αρέσει πάααρα πολύ!!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι πολύ γλυκά; Και μένα μου άρεσε πολύ αυτό το θέμα όταν είχε ανεβάσει τις φωτό η φίλη μου στη σελίδα της στο fb και μια και ήθελες σήμερα κάτι σχετικό με πάρτυ διάλεξα τα παπάκια! Και εγώ σ' ευχαριστώ για τη φιλοξενία στο πάρτυ σου!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφη δουλειά!!!
    έρχομαι από το λινκ πάρτυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Ευαγγελία! Καλώς ήρθες και πάλι! Τα συγχαρητήρια ανήκουν στη φίλη μου που διοργάνωσε το πάρτυ του παιδιού της κι όχι σε μένα! Όπως γράφω και στην αρχή της ανάρτησής μου δεν είναι δικό μου το θέμα!

      Διαγραφή
  3. Όταν βλέπω τέτοια δημιουργικότητα στη ζαχαλοπλαστική καταλαβαίνω τι θαύματα μπορείς να κάνεις αν έχεις αγάπη για κάτι... Εγώ δε το'χω παιδιά, αν και κάτι θα έκανα αν προσπαθούσα αλλα δε το κάνω γιατί εγώ θα τα φάω όλα και μετά κλαφτε με μανούλες!
    Από το πάρτυ της Ελεάννας ήρθα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζαχαροπλαστική θέλει φαντασία και μεράκι! Και όπως λες πρέπει να το έχεις! Καλώς ήρθες, Δεσποινάκι!

      Διαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφα όλα.
    Έρχομαι από το πάρτυ της Ελεάνας
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι υπέροχα πράγματα! και πολύ όμορφο το θέμα, κατάλληλο και γι αυτήν την ηλικία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ξετρελάθηκα με αυτό το θέμα! Καλώς ήρθες, Μάχη!

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω λόγια!!! Τί να πρωτοθαυμάσω! Τα λάτρεψα! Το μικρό μου έπρεπε να τον διώξω όσο τα κοίταζα, έβαζε τα χέρια στην οθόνη νομίζοντας ότι θα παίξει! (από το πάρτυ του Eleanna's Diary)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι λες; Το γλυκό μου!!! Τα πέρασε για αληθινά ε; Καλώς ήρθες και πάλι, Μαρία!

      Διαγραφή
  7. Ενταξει μας αποτελειωσες τωρα!!!!αψογο αποτελεσμα ,εγω παλι λατρψα και τα υπέροχα μπισκότα με την ζαχαροπαστα και το λουλουδακι !!!
    Έρχομαι απο το link παρτυ της Ελεάνας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν το τελειωτικό χτύπημα ε το θέμα με το παπάκι; Και μένα μου άρεσαν πολύ τα μπισκότα με το τριανταφυλλάκι! Τα λες και μπισκοτοστολίδια τα συγκεκριμένα! Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  8. κι εγώ από της Ελεάννας έρχομαι!! πολύ ωραίο το πάρτι!!! χρυσοχέρα η φίλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι χρυσοχέρα η δημιουργός! Καλώς ήρθες, Ελπίδα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το πάρτυ που ετοίμασε η φίλη σου, πραγματικά έχει ταλέντο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Dora! Πραγματικά θέλει ταλέντο για να πετύχεις τέτοιο αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  10. Καλά έχω ξετρελαθεί!! Φοβερό πάρτυ!!!
    Ήρθα από το Link party της Ελεάννας - τώρα τα κατάφερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τέλεια όλα; Καλώς ήρθες, Angie μου! Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...