Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Και ναι πήρα το πρώτο μου βραβείο!

Πριν ακόμη δημιουργήσω το δικό μου blog έβλεπα σε διάφορα άλλα blog τον όρο "βραβείο" και αναρωτιόμουν πώς το παίρνει κανείς! Άλλωστε η λέξη από μόνη της κρύβει μια ανείπωτη χαρά γιατί σε βραβεύουν για κάτι! Και ναι είναι το πρώτο που παραλαμβάνω και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό! 


Μου το έδωσε η Μάχη από το Mommasdailylife πριν ένα μήνα περίπου και την ευχαριστώ πολύ! Ο Μάιος όμως ήταν ένας ιδιαίτερα φορτωμένος μήνας για μένα για να γράψω σχετική ανάρτηση για το συγκεκριμένο βραβείο και να το παραδώσω με τη σειρά μου κι εγώ σε άλλα blog! Έφτασε όμως ο Ιούνιος και εδέησα να τη γράψω! Κάλλιο αργά παρά ποτέ...

Ας πούμε όμως πρώτα τους κανόνες αυτού του βραβείου:
  • Επιλέγεις 5 αγαπημένα σου τραγούδια
  • Δίνεις το βραβείο σε άλλα 10 blog
Χμ, λίγο δύσκολο βεβαία να επιλέξω μόνο 5 τραγούδια, αλλά θα βάλω τα δυνατά μου να βρω τα πιο αντιπροσωπευτικά! Να σας βάλω καλύτερα μια συλλογή από έντεχνα που ακούω τον τελευταίο καιρό και είναι όλα ένα και ένα; Αστειεύομαι! 

Τα 5 αγαπημένα μου λοιπόν τραγούδια είναι:


1. Γιάννης Χαρούλης - Της λήθης το πηγάδι
(Τραγούδι που βγάζει πολλά συναισθήματα και με ταξιδεύει! Αν και τα περισσότερα τραγούδια του Χαρούλη το κάνουν αυτό! Μαγική φωνή!)



2. Γεράσιμος Ανδρεάτος - Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια 
(Το συγκεκριμένο τραγούδι είναι από το σίριαλ "Λόγω τιμής" και μου θυμίζει την εποχή που έδινα πανελλήνιες!)



3.  Νατάσσα Μποφίλιου - Ερωτικό
(Αυτό το τραγούδι μου αρέζε ανέκαθεν σε οποιαδήποτε εκτέλεση, πρόσφατα όμως ανακάλυψα αυτή την εκτέλεση της Μποφίλιου, αν και δεν το έχει συμπεριλάβει σε κάποιο άλμπουμ.)




4. Μελίνα Κανά - Όταν τραγουδάω (Ζέφυρος)
(Πρόσφατα το άκουσα αν και είναι παλιό τραγούδι και έχω κολλήσει! Από τη συλλογή με τα έντεχνα που σας έλεγα παραπάνω!) 



5. Αρλέττα - Τα ήσυχα βράδια (Το τραγούδι της ερήμου)
(Το συγκεκριμένο τραγούδι το αγαπώ γιατί μου θυμίζει πολλά! Δε θα πω τίποτα άλλο! Σας αφήνω να το απολαύσετε!)


Με τη σειρά μου θα το παραδώσω στα εξής blog αν και πολύ πιθανόν να το έχουν ήδη παραλάβει: 
  1. Στο Γίναμε γονείς
  2. Στο Όταν ο Θεός στέλνει ένα παιδί
  3. Στο Craftaholic
  4. Στο Kalli's Blog
  5. Στο Craftwithmom
  6. Στο Νέα μανούλα
  7. Στο η γελαστή κλωστή
  8. Στο Βιβλιο-βασανιστείτε
  9. Στο Dream_Of_Beauty
  10. Στο Supermomrocks

3 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα! Έρχομαι από της Μάρθας και το φωτογράφησέ το! :)
    Πολύ όμορφα τραγούδια επέλεξες!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Κατερίνα! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου! Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...